CGP Boutique Lina

Cilj tega projekta za Dušanko Herman, Boutique Lina, je bil preprost: Zadržati in samo osvežiti filozofijo znamke in dodati moderne oblikovalske pristope. To je pomenilo, da smo dali v ospredje izdelek in oblikovalko. Iskali smo simbiozo med preteklostjo in prihodnostjo, in med tradicijo in modernim.

Naše odgovornosti pri tem projektu so bile:

  • Zasnova in priprava prilagodljive spletne strani, gradiva v njej ter njena optimizacija
  • Kreativna zasnova besedila za spletno stran
  • Poslikava in obdelava nekaterih izdelkov
  • Priprava tiskanega materiala
  • Preris in prenova logotipa
  • Priprava grafik (fotografij za socialna omrežja)
  • Celostna zasnova profila Google My Business
Ogled nove spletne podobe
Mobilna verzija spletne strani
Navdih za našim delom
Osvežitev logotipa

Na dokaj majhno površino (190x99mm) smo skušali uvrstiti kar se da veliko informacij, ne da bi izgubili bistvo in privlačnost. Celotni letak predstavlja dejavnosti v vpadljivi bordo-rdeči barvi, odtenek, kateri je tudi velikokrat uvrščen v kreativna dela ustvarjalke

SPREDNJA STRAN LETAKA

ZADNJA STRAN LETAKA

Vnesite iskalni pojem zgoraj in pritisnite ENTER za iskanje. Pritisnite ESC za preklic.